פרסום למגזר החרדי
פרסום
למגזר
החרדי
לפי סקר משותף שעשינו בשנת 2023 בשיתוף מדד המדיה INDOX של חברת אסקריא ונתי יעקובי, בקרב כ-1,000 חרדים (גברים ונשים) מכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ.
מהסקר עולה, כי 74% מהמגזר החרדי משתמשים כיום ברשת האינטרנט, כאשר רק 12% מהם משתמשים רק במייל או בוואטסאפ בלבד ואילו כל השאר עושים שימוש נרחב יותר ברשת האינטרנט. בסקר עולה עוד, כי מרבית החרדים עושים שימוש באינטרנט מסונן ברמות שונות של סינון.
הנתונים שנחשפו מגלים עד כמה נרחב הוא השימוש בוואטסאפ במגזר החרדי. על פי הנתונים שנחשפו מעל 30% מהמגזר החרדי משתמשים באופן קבוע בוואטסאפ. הסקר גם מצא חשיפה גבוהה מאוד לסטטוסים בוואטסאפ. 39% מהצופים בסטטוס עושים זאת מספר פעמים ביום.
מסקנות הסקר, הם כי לצרכן החרדי ישנם מדיות רבות ומגוונות-משעולים ומבואות בהם הוא בוחר לצרוך את התוכן שלו.
ומשכך אנו כמפרסמים חייבים לקחת את הלקוח למדיה המותאמת עבורו אתרים, דיוורי מיילים, קבוצות ווצאפ, משפיענים ומשפיעניות וקווי הנייעס הם אלו המרכיבים את הפסיפס הרחב של הגולש החרדי ובהם המפרסם חייב להיות נוכח כמובן שלכל מדיה יש את הדגשים שצריך וניתן לתת רק במדיות שמרניות וכאלו שפחות, תמונות נשים, נושאים מסוימים והמפרסמים עושים את ההתאמות הנכונות והמדויקות.
משרדינו מתמחה בפרסום למגזר החדרי והדתי ומכין פריסת מדיה מדויקת ומותאמת עבורך בכדי למקסם את החשיפה והתוצאות הרצויות.