פרסום בגוגל ופייסבוק
FACE
BOOK
מהלך פרסומי נכון מתחיל מבניית קהל יעד ממוקד, מסר פרסומי חד, בניית תקציב ומדידה נכונה של ההמרות.
הזירות הבסיסיות והנצרכות כדי להתחיל קמפיין דיגיטלי בסיסי היא דרך הרשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
הרשתות אשר מהוות לרבים מאיתנו זירה חוויתית, עדכונים חדשותיים ודרכי תקשורת עם חברים אך הן מהוות לפני הכל כזירה פרסומית ממוקדת וממירה.
הטמעת פיקסלים ומערכות מעקב באתר שלכם מקנה לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים- צביעה נכונה של קהלי היעד וטרגוט המסרים ישירות אליהם מגבירה את האופן והסיכוי שקהל זה ימיר, ירכוש או יבצע פעולה באתר שלכם.
אינסטגרם, פייסבוק ווצאפ כולן מאותה משפחה- meta ומשכך ניתן לבצע אינטרגרציות וחיבורים בין כל הכלים- מדיות אלו פעולות בשיטה של דחיפה- כלומר הלקוח מגיע "לבלות" ולהתעדכן מה נעשה עם חבריו ובקהילות אליהם הוא משתיי ואני מתפרצים לתוך הפיד שלו עם מסר פרסומי או תודעתי בכדי להניע אותו לבצע פעולה או לייצר הזדהות.
טיקטוק הינה רשת צעירה וממוקדת סרטונים מדובר בכלי חשיפה מעולה בו עם סרטון איכותי ומדויק להגיע למיליוני אנשים. עם הזמן הרשת הלכה והתפתחה וכיום ניתן גם להמיר ממנה פניות חמות וממוקדות לעסק.
GOO
GLE
גוגל הינה רשת פרסום במודל של משיכה – הלקוח מחפש והמפרסם מושך אותו לאתר. ככל שנקדם יותר את מילת המפתח הרלוונטית כך עולה הסיכוי שהגולש יבחר להקליק לאתר המבוקש ולבצע בו פעולת המרה.
קידום ממומן בגוגל – מגוון קמפיינים מסוגים שונים
*קמפיין חיפוש מותג לפי מחקר מילים מקדים
*קמפיין חיפוש מילים רלוונטיות בכפוף למחקר מילים מקיף
*רימרקטינג – צביעה לפי הפעולות האחרונות של הגולש באתר
*קמפיין מתחרים- על מוצרים דומים בבעלות שונה